Re: Chipset NFORCE 2

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 14:05:38 MET DST

Użytkownik "Muerte" <muerte@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:opsc2oifdefpi0vk@sun75-muerte-2.local.pl
> Dnia Fri, 20 Aug 2004 21:21:33 +0200, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
> napisał:
[...]
> jak dotychczas tez tak uwazalem. dopiero po tych przyjemnosciach z
> instalacja zaczalem szukac informacji co i jak.. mniedzy innymi
> znalazlem artykul
> http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/134
> no, ale to jeszcze o niczym w sumie nie swiadczy...

Ten artykuł jest ze stycznia 2003. To po pierwsze. A po drugie facet był
chyba uprzedzony do Asusa, bo ciągle wspomina o wysokiej cenie, no i
jakieś głupoty o radiatorze... tak BTW mnie moja płyta kosztowała równo
400 zł, włącznie z modułem Wi-Fi. Ciekaw jestem,czy jest inna płyta
oferująca lepszy stosunek ceny do jakości.

> [...]
>
> sciagam wlasnie jakies nowe sterowniki [mam nadzieje ze nowe:
> nForce_4.27_WinXP2K_WHQL_international]
> i sprawdze jeszcze na tych. nie instalowalem nic wczesniej, zadnych
> innych sterownikow, tylko update-y windowsa [SP4, plus najnowsze,
> plus IE6, plus antyblaster]

Cóż, ja zacząłem od ściągnięcia najnowszych wersji wszystkich
sterowników do tej płyty. Nie instalowałem tego co dostałem na CD.
Sterowniki do chipsetu pobrałem prosto ze strony nVidii, nie od Asusa.

> no to bylo powiedziane z lekkim sarkazmem :) wiekszosc uzytkownikow
[...]

Dobrze, że są jeszcze rozsądni ludzie ;-).

> dzieki za pocieszenie, bede jeszcze szukal..
> mily pan z serwisu odeslal mnie do internetu, mam se poszukac jakiejs
> latki na win2k dla nforce. jesli mi nie bedzie system chodzil, to on
> owszem, zrobi mi to, ale odplatnie... tak sie zastanawiam, czy u nas
> klientowi wystarczy sprzedac sprzet i nie brac odpowiedzialnosci za
> to, czy bedzie chodzil z danym systemem czy nie...

Nie znam (inaczej: nie instalowałem) żadnych specjalnych łatek Win2k dla
nForce. Wystarczył pakiet sterowników z nVidii, jak już pisałem.

/odpowiadając zmień px na pl/