Re: Chipset NFORCE 2

Autor: Muerte <muerte_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 10:00:05 MET DST

Dnia Fri, 20 Aug 2004 21:21:33 +0200, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
napisał:

> [...]
[...]

> Ja od lat montuję w firmie płyty Asusa i nigdy - powtarzam, nigdy - nie
> miałem z nimi najmniejszego problemu. Nie mogę tego niestety powiedzieć
> ani o płytach MSI, ani Gigabyte, ani też innych wynalazków z którymi
> przelotnie eksperymentowałem. Większość z nich leży już dawno w koszu.
> Nie wiem więc, co przewalają łopatami w serwisach, bo tam po prostu nie
> bywam.... i to tyle na temat jakości płyt Asusa.

jak dotychczas tez tak uwazalem. dopiero po tych przyjemnosciach z
instalacja zaczalem szukac informacji co i jak.. mniedzy innymi znalazlem
artykul
http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/134
no, ale to jeszcze o niczym w sumie nie swiadczy...

> Aktualnie jadę na Asus A7N8X-E Deluxe (nForce2-400) z zainstalowanym
> systemem W2k. Wszystko działa poprawnie od pierwszego włączenia, zero
> konfliktów.
[...]

to dokladnie ta ktora mi zamontowali. dziala poprawnie do momentu
zainstalowania sterownikow..

> Tajemnica tkwi być może w odpowiedniej kolejności instalacji
> sterowników...

sciagam wlasnie jakies nowe sterowniki [mam nadzieje ze nowe:
nForce_4.27_WinXP2K_WHQL_international]
i sprawdze jeszcze na tych. nie instalowalem nic wczesniej, zadnych innych
sterownikow, tylko update-y windowsa [SP4, plus najnowsze, plus IE6, plus
antyblaster]

> Zaś co do samego W2k - nie rozumiem za bardzo, czemu uważasz ten system
> za przestarzały. [...]

no to bylo powiedziane z lekkim sarkazmem :) wiekszosc uzytkownikow jak
tylko widzi cos nowego [ladniejszego, z wieksza iloscia kolorow i
kreatorow, dzieki ktorym nie musza juz w ogole myslec] to natychmiast
radosnie instaluje toto na kompie i wychwala w niebiosy, jaki to ma piekny
system..
[patrz XP...]... po czym leci rownie radosnie do sklepu kupowac nastepne
256M RAMu plus jakis kosmiczny twardziel... jestem w tej kwestii troche
starodawny. zainstalowalem XP-ka, sprawdzilem i skasowalem.

dzieki za pocieszenie, bede jeszcze szukal..
mily pan z serwisu odeslal mnie do internetu, mam se poszukac jakiejs
latki na win2k dla nforce. jesli mi nie bedzie system chodzil, to on
owszem, zrobi mi to, ale odplatnie... tak sie zastanawiam, czy u nas
klientowi wystarczy sprzedac sprzet i nie brac odpowiedzialnosci za to,
czy bedzie chodzil z danym systemem czy nie...

--
pozdrawiam
Muerte