Re: Chipset NFORCE 2 i Radeon

Autor: Muerte <muerte_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 14:41:53 MET DST

Dnia Sat, 21 Aug 2004 14:05:38 +0200, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
napisał:

[artykul o ASUSie...]
> Ten artykuł jest ze stycznia 2003. To po pierwsze. A po drugie facet był
> chyba uprzedzony do Asusa, bo ciągle wspomina o wysokiej cenie, no i
> jakieś głupoty o radiatorze... tak BTW mnie moja płyta kosztowała równo
> 400 zł, włącznie z modułem Wi-Fi. Ciekaw jestem,czy jest inna płyta
> oferująca lepszy stosunek ceny do jakości.

moja kosztowala 4 dni temu 430zl bez modulu Wi-Fi. Sklep SPAT Katowice

> Cóż, ja zacząłem od ściągnięcia najnowszych wersji wszystkich
> sterowników do tej płyty. Nie instalowałem tego co dostałem na CD.
> Sterowniki do chipsetu pobrałem prosto ze strony nVidii, nie od Asusa.

sterowniki sciagnalem z windows eXPerience vortal i chipset zaczal chodzic
chyba normalnie, tzn pojawil sie dzwiek i bootuje sie w rozsadnym czasie..
jednak:
wlasnie przyjechalem z gieldy z innym Radeonem 9600 do porownania.
wsadzilem do kompa i dokladnie ta sama sytuacja: system raz zabootowal,
ale nie da sie nic uruchomic [blad aplikacji], po restarcie juz nie
startuje tylko caly czas w kolko wyswietla ekran logowania [tzn loguje
sie, mrugnie i wraca do ekranu logowania]. pierwszy raz widze takie cuda,
a skladalem kiedys sporo kompow.

[uzywanie win2k..]
> Dobrze, że są jeszcze rozsądni ludzie ;-).

ano czasem szlag mnie trafia, jak jakis kumpel prosi mnie o pomoc "bo mi
gra nie chodzi" albo "bo sie system wiesza"... a jaki masz system?
"windows ME" albo "windows XP"...

> Nie znam (inaczej: nie instalowałem) żadnych specjalnych łatek Win2k dla
> nForce. Wystarczył pakiet sterowników z nVidii, jak już pisałem.

ja tez nie znalazlem zadnych latek, a troche naszukalem sie. wiec wyglada
na to, ze sterowniki
nForce_4.27_WinXP2K_WHQL_international chodza dobrze [jeszcze potestuje]
ale z Radeonem nadal dupa.

napisze co sie udalo na innym kompie z inna plyta.. moze komus sie przyda

pozdrawiam
Muerte

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/