Zestaw na Pentium III

Autor: Realtor <realtor_at_wp.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 08:02:39 MET DST

Witam!
Chciałbym prosić o pomoc w wybraniu części na "składaka" bazującego na
Pentium III 667 MHz (szyna 133). Szczególnie prosiłbym o porady w doborze
płyty głównej (powinna mieć: 2-3 sloty RAM, AGP, kilka slotów PCI, przydałby
się 1 ISA, przynajmniej 2 USB, najlepiej bez wbudowanej grafiki, muzyczna
jest mi obojętna). Jakie mam wybrać inne części (karta graficzna, muzyczna,
ilość RAM), aby wszystko było ze sobą zgrane i chodziło sprawnie?

--
Pozdrowienia
Realtor