czkawka

Autor: Domin <poslo.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 08:05:52 MET DST

Mm od wczoraj maly problem. W pewnym momencie zdarza sie, ze
windows (xp) dostaje 'czkawki' (chodzi chwilke
ok, po czym na chwile sie zatrzymuje, po paru sek. wraca
do normy i tak regularnie w kolko), trace tez dostep
do paska zadan na dole ('zamraza sie')...

Nie wiem o co chodzi, byc moze wiaze sie to
z tym ze mam dwa dyski (jeden stary 3,2GB) i tego
mniejszego ostatnio pare razy nie wykrylo na starcie
- tzn. czasem wykrywa, czasem nie. Czkawka jak na razie
pojawia sie, gdy byl on na starcie wykryty, a po resecie
wykrywany on nie jest - i czkawki potem jeszcze nie widzialem...
Nie wiem, odlaczac go na stale ? (w sumie i tak potrzebny
mi specjalnie nie jest)

pzdr.Domin