Re: Zestaw na Pentium III

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 08:47:47 MET DST

> Witam!
> Chciałbym prosić o pomoc w wybraniu części na "składaka" bazującego na
> Pentium III 667 MHz (szyna 133). Szczególnie prosiłbym o porady w
> doborze płyty głównej (powinna mieć: 2-3 sloty RAM, AGP, kilka slotów
> PCI, przydałby się 1 ISA, przynajmniej 2 USB, najlepiej bez
> wbudowanej grafiki, muzyczna jest mi obojętna). Jakie mam wybrać inne
> części (karta graficzna, muzyczna, ilość RAM), aby wszystko było ze
> sobą zgrane i chodziło sprawnie?

Asus CUSL2-c. Nie ma lepszej. ;)

(IMHO. Telefonow z pogrozkami od fanow Abita nie odbieram ;))

Jesli takiej nie dostaniesz, to poszukaj czegos innego na
chipsecie Solano II (Intel i815EP).

Jesli takiej nie dostaniesz, to wez cos na BX (tez Intel 440BX)
Na przyklad Asus CUBX. Co prawda oficjalnie nie obsluguje
magistrali 133, ale nieoficjalnie smiga jak dziki ;)

Grafika: Ja mam GF2 GTS i nie narzekam. Ale tu panuje juz pewna
dowolnosc. I moze warto by jakiegos Radka. Zawsze to lepszy TVOut...
Rok temu kupilem takiego Herculesa za 150,-
Ostatnio cos przestaly taniec... :/

Muzyka: Hum... Cos na chipie Cirrusa. Na przyklad Terratec XFire.
Z drugiej reki ciezko dostac. Sklepowo juz sie ich nie spotyka.
Wiec moze Herculesa Fortissimo?

A jak taniej, to Live!. Oryginalny z drugiej reki to jakies 60,-
Nowsze 5.1 w sklepach kosztuja kolo 100,-

Zdrooweczka,
Vituniu.