Re: Zestaw na Pentium III

Autor: TJD <dziocht_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 10:14:05 MET DST

> Witam!
> Chciałbym prosić o pomoc w wybraniu części na "składaka" bazującego na
> Pentium III 667 MHz (szyna 133). Szczególnie prosiłbym o porady w doborze
> płyty głównej (powinna mieć: 2-3 sloty RAM, AGP, kilka slotów PCI,
przydałby
> się 1 ISA, przynajmniej 2 USB, najlepiej bez wbudowanej grafiki, muzyczna
> jest mi obojętna). Jakie mam wybrać inne części (karta graficzna,
muzyczna,
> ilość RAM), aby wszystko było ze sobą zgrane i chodziło sprawnie?

Wiesz, kiedyś chciało mi się bawić w składanie komputerków, tylko to nie ma
sensu. Pójdź na giełdę i popatrz na gotowe _markowe_ komputery: Dell,
Siemens, IBM, Compaq. Chodzą teraz za śmieszne pieniądze. Są to wspaniałe
komputery. Ostatnio wyszedłem po dysk twardy i radiator na procesor, a
wróciłem z komputerkiem. Jakiś Siemens, dysk SCSI ...i co istotne - nigdy
nie używany, poleżał w magazynie, nie sprzedali to puścili po kosztach i
leży na giełdzie (pewnie już nie leży, bo szybko schodziły). I serio...
popatrzyłem w środek, ani śladu kurzu, a na zewnątrz ani rysy ...nówka :p
Cena (za wersje z Pentium II, 64Mb RAM, 6,4Gb SCSI HDD) 200 zł.
Kompletne firmowe Penitiumy III ....ko kwestia pewnie 500-700zł ...i już :)

PS. Na giełdzie ostatnio kursują takie czarne malutkie desktopy Della
(Pentium III).

pozdr.
TJD