Re: Samsung vs NEC

Autor: Witiia <witiia_kasuj_co__trzeba_at_o2.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 02:54:04 MET DST

yabadu wrote:

> Z tego co pamietam FE700+ nie gorowal specjalnie czestotliwoscia, ale
> bym dosc dobry w porownaniu do monitorow swojej klasy. Niestety

w 1024x768 pracuje na odświeżaniu 85Hz - jest to częstotliwość w
zupełności wystarczająca. Dodam, że przed swoim monitorem mogę siedzieć
całe dnie i nie czuję żadnego bólu oczu, czego nie mogę powiedzieć
podczas pracy przy "niby lepszych" monitorach pracujących z wyższymi
częstotliwościami.

nie tylko częstotliwość odświeżania ma wpływ na nasze zdrowie, ale także
poziom promieniowania, kontrast (oczy się mniej męczą) oraz jeszcze
wiele innych technicznych właściwości.

Dodam jeszcze, że mój monitor użytkuję już 5 rok po kilka/kilkanaście
godzin dziennie i jak do tej pory (odpukać) nie miałem żadnego problemu
z nim, cały czas trzyma geometrię. Gdyby nie przyżółknięta obudowa,
pomyślałbym, że jest to nówka monitor :)

--
Witiia