Re: abit kt7 grafika pci;

Autor: yabadu <yabadu_n0n4m3_at_n0_sp4m_wp.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 02:48:49 MET DST

adasiek wrote:

[ciach]

> hahahaha; dobre, dobre; bedziesz mi tlumaczyl, co ja mam
> w moim komputerze?? i co jeszcze mozna do niego wlozyc??

Nie masz wrazenia, ze rozmawia gluchy ze slepym?

[ciach]

> no niby w jaki sposob?? jestem ciekaw; roznica miedzy
> wpieciem zasilania monitora w listwe zasilajaca, a
> wpieciem go w zasilacz komputera, to jest tylko roznica
> w dlugosci kabla; czyli jakies 1.5metra;

Tak, ale w zaleznosci od jakosci listwy, uklad w niej zawarty moze te
zaklocenia w pewien sposob eliminowac. Ty sie skupiles na zagieciu mnie,
iz zasilanie (napiecie) jest to samo - czy podlaczone bezposrednio do
monitora czy tez przez zmostkowanie w zasilaczu - a ja chce Ci pokazac,
ze po prostu roznie z tym bywa.

> normalnie rece opadaja; a jak Ty masz pod opieka powiedzmy pewna
> liczbe stanowisk komputerowych, to specjalnie utrzymujesz dodatkowy
> monitor kolorowy LCD, tylko po to, zeby raz na kilka miesiecy
> podlaczyc go do komputera w trakcie testowania stabilnosci??

Nie, ale mam zawsze pod reka monitor z sasiedniego stanowiska (dowolny
inny), zeby moc sie przekonac czy to nie wina tego urzadzenia.
Ale nie wiem czy to zrobiles (podlaczyles), bo nie napisales nic oprocz
monitorze mono.

Pozdrawiam i dobranoc ;)
Yabadu!