Re: ECS P6BAT-AP (ver 1.2c) i pamięci SDRAM 133 MHz

Autor: BSpider <peterbls_IhateSPAM_at_o2.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 03:06:45 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Trybowski" <trybowski@gazeta.pl.invalidd> napisał w
wiadomości news:vjizb4k1dyuq.dlg@trybik.mamut.zax.pl...
> [...]
> wlączony) i skonfigurować go. Zainstalowałem kilka programów i chodzą.
> Wymieniłem pamięci na 133 MHz, komputer się uruchomił, instaluję ZoneAlarm
> -- wyskakują błędy przy dekompresji, instaluję Jawę Suna -- to samo. Adobe
> Reader -- j.w. Zmiana pamięci na 100 MHz, ponownie instaluję i wszystko
> jest dobrze.
>
> Pamięci będę jeszcze testował, ale mam póki co takie pytanie: czy znany
> jest podobny przypadek i czy zmiana płyty głównej może pomóc (potrzebna by
> była płyta, która obsłuży pierwszą serię Celeronów i jednocześnie 133

Mam podobny problem z płytą ECS P6VAP-AP. Na 100Mhz wszystko chodzi OK, a
jak przełączę na 133Mhz to nie mogę uruchomić żadnego 3DMarka. Jednak BIOS
powinien mieć możliwość ustawienia taktowania magistrali pamięci. U mnie
jest. Mogę ustawić częstotliwość taktowania na FSB (100Mhz w moim
przypadku), FSB - 33Mhz lub FSB + 33Mhz.

pozdr.