Re: Samsung vs NEC

Autor: yabadu <yabadu_n0n4m3_at_n0_sp4m_wp.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 02:40:56 MET DST

Witiia wrote:

[ciach]

> ja mam Nec'a FE700+ a mój szwagier jakiegoś Samsunga o parametrach
> klase-dwie lepszych niż mój Nec. No i co z tego, jak u mnie obraz jest
> ostry jak żyleta, pełen soczystych kolorów, a u niego normalnie nie da
> się patrzeć na monitor.
>
> Pamiętam, jak chwalił się że jego Samsung może wyciągnąć rozdziałke
> 2048x(coś tam). :)

I tutaj wlasnie widac dylematy kupujacych i eksploatujacych monitory.
Jeden woli ladniejsze kolory i kontrast, a drugi wyzsza czestotliwosc
odswiezania (zdrowsze oczy). I szczerze mowiac sam nie wiem co jest
lepsze/gorsze.
A faktem jest, ze nie najwyzsze rozdzielnosci swiadcza o jakokosci
monitora, ale te w ktorych sie pracuje 1024x768, gora 1280-1024. W tym
wydaje mi sie, ze jest jednak lepszy Samsung. Musze jednak powiedziec,
ze mimo lepszych parametrow Samsunga podobno trzeba tez dobrze wybrac
egzemplarz, bo zdecydowanie wiecej Samsungow jedzie do serwisu niz NEC'ow.

Z tego co pamietam FE700+ nie gorowal specjalnie czestotliwoscia, ale
bym dosc dobry w porownaniu do monitorow swojej klasy. Niestety
zastapiono go jakims kasztanem - bodajze 770 - na ktorego nie da sie
patrzec ;)

Pozdro,
Yabadu!