Re: abit kt7 grafika pci;

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 02:34:59 MET DST

yabadu wrote:

> Dodajac do tego HDD + jakis CD-XX(X) sa duze szanse, ze pobierana moc
> moze lekko poniewierac wydajnoscia zasilacza.
> Powiem Ci, ze sa Matrox 200, ktorego kiedys uzywalem potrafil troche
> "zezrec pradu".

hahahaha; dobre, dobre; bedziesz mi tlumaczyl, co ja mam
w moim komputerze?? i co jeszcze mozna do niego wlozyc??

> Ale moze powodowac zaklocenia pracy zasilacza, nieprawdaz?

no niby w jaki sposob?? jestem ciekaw; roznica miedzy
wpieciem zasilania monitora w listwe zasilajaca, a
wpieciem go w zasilacz komputera, to jest tylko roznica
w dlugosci kabla; czyli jakies 1.5metra;

> Potestuj go na tym monitorze mono dluzej. Byc moze to wlasnie bedzie to.
> Chociaz dla Twoich finansow lepiej gdyby to byl tylko zbieg okolicznosci ;)

normalnie rece opadaja; a jak Ty masz pod opieka powiedzmy pewna
liczbe stanowisk komputerowych, to specjalnie utrzymujesz dodatkowy
monitor kolorowy LCD, tylko po to, zeby raz na kilka miesiecy
podlaczyc go do komputera w trakcie testowania stabilnosci??

adas;