Re: Samsung vs NEC

Autor: Witiia <witiia_kasuj_co__trzeba_at_o2.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 02:19:54 MET DST

yabadu wrote:

> Nie posiadaja podobnych parametrow, zwazywszy na same pasmo
> przenoszenia, ktore dosc duzo mowi o jakosci. Jeden ma 250 MHz, a drugi
> zaledwie okolo 210 Mhz. Co oznacza, ze NEC jest teoretycznie o klase
> nizszy ze swoimi parametrami w stosunku do Samsunga.

ja mam Nec'a FE700+ a mój szwagier jakiegoś Samsunga o parametrach
klase-dwie lepszych niż mój Nec. No i co z tego, jak u mnie obraz jest
ostry jak żyleta, pełen soczystych kolorów, a u niego normalnie nie da
się patrzeć na monitor.

Pamiętam, jak chwalił się że jego Samsung może wyciągnąć rozdziałke
2048x(coś tam). :)

--
Witiia