Re: Samsung vs NEC

Autor: yabadu <yabadu_n0n4m3_at_n0_sp4m_wp.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 02:01:48 MET DST

Michal Marecki wrote:

> To byl wlasnie glówny argument LCD.

No tak, ale nie jedyny przeciez.

> Oj, za 1400 zlociszy to bedzie tylko 15" LCDek :( Zalezy mi na calach, bo
> ogladam filmy na nim i ten glupi cal tez boli. Z drugiej strony 1024 jest
> lepsza rozdzielczoscia, bo wiecej gier ruszy w natywnej rozdzielczosci, ale
> latka leca i juz praktycznie nie gram, a wyzsza rozdzielczosc, by sie
> przydala.

Popatrz na to z drugiej strony.
1024x768 to optymalna rozdzielczosc. Zreszta bardzo dobra.
Jednego cala zyskujesz na faktycznej przekatnej wyswietlacza (19" CRT to
faktycznie 18").
LCD moze stac blizej Twoich oczu (20-30 cm) niz CRT (najlepiej minimum
50 cm) - juz masz do przodu prawie 2 cale.
Czy chcesz sie klocic tylko o jednego cala? :)

> Jeszcze to przemysle, ponoc ma niedlugo byc spora znizka cen LCD, bo
> zalegaja magazyny, a samsung jeszcze sobie fabryke postawil nowa :-)

Miejmy nadzieje, ze obniza sie ceny i bedziemy wiecej zarabiac ;)

Yabadu!