Re: CRC Error przy plikach .cab

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 02:06:14 MET DST

Użytkownik "Pagi" <pagi@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cg3dsf$jgf$1@panorama.wcss.wroc.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Nie odpisalem, bo pod linkiem ktory mi podales, widac tylko wielki
> szary prostokat... mozesz sprawdzic ten link i podac mi go jeszcze
> raz, ja dostalem taki link:

http://a.tribalfusion.com/f.ad?site=TechSpot&adSpace=ROS&size=120x600&requestID=745308084

Hm. Faktycznie coś tam się zawirowało z Google. Spróbuj tego:
http://216.239.59.104/search?q=cache:GY87ea_OSRkJ:www.techspot.com/vb/showthread/t-5458.html+Abit+NF7-S+crc&hl=pl
albo w skrócie: http://tinylink.com/?4WLwzhDhlM

P.S. I wycinaj sygnaturki...

/odpowiadając zmień px na pl/