Re: Samsung vs NEC

Autor: Michal Marecki <asdfadals._at_www.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 01:00:30 MET DST

> Nie przesadzaj z ta rownowaga zalet i wad. Glowna zaleta LCD sa zdrowe
> oczy, a tego na pewno nie jest w stanie zastapic lepsze odwzorowanie
> kolorow w CRT. Lepiej widziec ladniejsze kolory w grubszych okularach? :)

To byl wlasnie glówny argument LCD.

> O ile te modele w miare odpowiadaja tym ktore wymieniles to wzialbym
> prawdopodobnie Samsunga. Ale nie ... po chwili zastanowienia dolozylbym
> 300 PLN i kupil ladnego LCD... NEC'a albo Samsunga ;)

Oj, za 1400 zlociszy to bedzie tylko 15" LCDek :( Zalezy mi na calach, bo
ogladam filmy na nim i ten glupi cal tez boli. Z drugiej strony 1024 jest
lepsza rozdzielczoscia, bo wiecej gier ruszy w natywnej rozdzielczosci, ale
latka leca i juz praktycznie nie gram, a wyzsza rozdzielczosc, by sie
przydala.

Jeszcze to przemysle, ponoc ma niedlugo byc spora znizka cen LCD, bo
zalegaja magazyny, a samsung jeszcze sobie fabryke postawil nowa :-)

Pozdrawiam