Re: na szybko która płyta główna lepsza dfi czy ecs

Autor: Witiia <witiia_kasuj_co__trzeba_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 23:44:22 MET DST

gigaset wrote:

> hej,
>
> chcę wstawić athlona 1667 mhz
> mam dwie płyty
>
> ECS K7S5A (5 PCI, 1 AGP, 1 AMR, 2 SDR DIMM, 2 DDR DIMM, Audio, LAN), Slot 462

ja miałem tą płytę do niedawna. Bardzo sobie osobiście ją chwaliłem.
Jednak trzeba trafić na udany egzemplarz - ja taki miałem :)
Nigdy nie miałem problemu z kompatybilnością (grafiki od MX400 do FX
5600, Live, Tuner, 2xLAN), nie pamiętam aby w ciągu ostanich paru
miesięcy komp mi się zawiesił.
Jeśli kupujesz używaną od kolegi, któremu dobrze się sprawowała, to
możesz brać śmiało.

--
Witiia