Re: na szybko która płyta główna lepsza dfi czy ecs

Autor: Michał Marecki <asdfadals._at_www.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 00:42:56 MET DST

> ja miałem tą płytę do niedawna. Bardzo sobie osobiście ją chwaliłem.
> Jednak trzeba trafić na udany egzemplarz - ja taki miałem :)
> Nigdy nie miałem problemu z kompatybilnością (grafiki od MX400 do FX
> 5600, Live, Tuner, 2xLAN), nie pamiętam aby w ciągu ostanich paru
> miesięcy komp mi się zawiesił.
> Jeśli kupujesz używaną od kolegi, któremu dobrze się sprawowała, to
> możesz brać śmiało.

U mnie też chodzi ok, ale niedługo sie to zmieni, bo widze już 4 powoli
pęczniejące kondziory :( Płytka ma już z 3-4 lata jak sie nie myle.
Nie było żadnych problemów z kartami graficznymi czy czym kolwiek innym. A
sprawdziłem na niej MX200, MX 440, 9200 128b, 920064b, TNT, i teraz mojego
5700, zero problemów. Kumpel kupił nową MSI i 9200 nie ruszyła nawet po
wymianie zasilacza.

Pozdrawiam