Re: jak ustawic lewy margines w OKI ML321

Autor: Leszek <leszek_at_boinet.one.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 23:50:54 MET DST

[ciach]

> Witam,
> probowales poprostu przesunac papier na swoje miejsce?
> w iglowkach mozna bylo po odblokowaniu przesuwac
> wozki napedzajace papier, robi sie to w mniej wiecej 10s.
>
> powodzenia
> Martti

Sorry Martti - idiota nie jestem, przeciez bym z czyms takim nie wyskoczyl
na grupe, co Ty?
Oczywiscie ze ZAUWAZYLEM iz taka mozliwosc istnieje, ale to za malo - nawet
po max. przesunieciu (w ML-320 jest to ok.3 cm), prawa strona wydruku
zachodzi na perforacje. I aby ktos nastepny tez mnie nie posadzal o
idioctwo - zapodam, ze nie przesuwa tego wydruku program - po prostu cos sie
przestawilo w drukarce, albo szlak ja trafil. Ale zanim polece z nia do
serwisu chcialem sam sprobowac - na pewno kiedys to robilem, nie wiem tylko
czy w tym typie drukarek.
pozdroofka, Leszek