Re: Czy można wyłączyć wiatrak na celeronie

Autor: Hannibal <WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 17:18:31 MET DST

> Teoretycznie P4 ma zabezpieczenia, ktore spowalniaja
> procesor tak, zeby sie nie przegrzal. Wiec TEORETYCZNIE
> nic sie procesorowi nie powinno stac i TEORETYCZNIE
> powinien utrzymywac te 60 - 70 stopni ograniczajac
> odpowiednio swoja wydajnosc.

Różnie z tym bywa. U mnie w szkole testowaliśmy celerona 633 w otwartej
obudowie i temp po ok godz., pracy nie przekraczała 40 st. U mnie na celku
1.7 po 20 minutach było już 54 st (wszystko oczywiście w internecie żadnych
gier). Mam teraz strasznie ograniczony wentyl na procku i zamiast tych
45 w grach jest 52 po dłuższym obciążeniu.
Masz BOXa do tego celka ? Mam patent jak go przerobić
żeby chodził cały czas na najniższych obrotach (bez zmiany napięć
oczywiście).
I nie wiem jakie temperatury będziesz miał.