Re: Obudowa ATX VOBIS (Hignsreen)

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 17:17:17 MET DST

rosi napisał:

> jak wiem to vobis stosuje (a przynajmniej to robil) swoj wlasny
> system zaczepow i mocowan w budzie, przez co nie mozna bylo wlozyc
> bez problemow zadnej karty, ktora nie pochodzila z vobisu...

Hmmm... czyżby aż tak bardzo Vobis chciał dorównać takim gigantom
jak Compaq/HP? Jeśli nadal jest tak jak mówisz, to ja bym takiej
obudowy nie kupił...

Po tym co napisałeś próbowałem odnaleźć jakieś info w necie, ale
niestety chyba za słabo szukałem :). Za to trafiłem na jakąś mądrą
stronę, na której "znawca" tematu odradza kupowanie składaków na
rzecz komputerów z Vobisu. Nic w tym zdrożnego (każdy ma prawo do
własnego zdania), gdyby wspomniany człowiek nie proponował
przykładowych konfiguracji pecetów z procesorami *Athol XP* i
ewidentnie nie jest to zwykła literówka!
http://www.trolweb.republika.pl/poradnikokomputerach.htm
Strasznie mnie to rozbawiło :). Sorki za OT, MSPANC.

--
                        Pozdrawiam, Sniper