Re: Czy można wyłączyć wiatrak na celeronie

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 16:57:43 MET DST

> Mam celerona boxa 2.4, i słyszałem że można
> odpiąć wiatrak i nic się nie stanie.

To prawda. Mozna odpiac wiatrak i nic sie nie stanie.
Oczywiscie, jak po odpieciu wiatraka wlaczysz komputer
to moga sie zaczac dziac rozne rzeczy, ale wczesniej
nie bedzie sie dzialo absolutnie nic. Slowo daje. :)

> Temperatura procka wzrosnie do 60 - 70 stopni, ale
> jest cichutko. Czy ktoś na grupie przerabiał temat?

Teoretycznie P4 ma zabezpieczenia, ktore spowalniaja
procesor tak, zeby sie nie przegrzal. Wiec TEORETYCZNIE
nic sie procesorowi nie powinno stac i TEORETYCZNIE
powinien utrzymywac te 60 - 70 stopni ograniczajac
odpowiednio swoja wydajnosc.

Pozdrawiam,
Vituniu.