Re: Czy można wyłączyć wiatrak na celeronie

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 17:28:31 MET DST

> Różnie z tym bywa. U mnie w szkole testowaliśmy celerona 633 w
> otwartej obudowie i temp po ok godz., pracy nie przekraczała 40 st.

U mnie w pracy celeronek 633 pracowal bez wiatraka przez okolo
miesiac. Po prostu biedaczysko sie zatarlo. ;)

Nie wiem jaka temperature osiagal przy zamknietej obudowie, zwlaszcza,
ze cala puszka byla obstawiona dookola biurkami, szufladkami,
papierzyskami i wszystkim tym, co w ksiegowosci spotkac mozna.
Wliczajac niedojedzone opakowanie delicji ;)

W kazdym razie pracowal stabilnie. :)

No ale to byl CuMine z dosc niskim zegarkiem, a pytanie dotyczylo
zupelnie innej konstrukcji. :)

Pozdrawiam,
Vituniu.