Re: Potrzebuje pilnie rady

Autor: ::: Solana ::: <solanasun_NO_SPAM__at_hotmail.com>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 14:27:45 MET DST

"MichaelData" <michael@nospam.com> skrev i meddelandet news:cfrfo5$ck9

> Raczej "starszy model".

No dobra, a co masz na mysli piszac to w cudzyslowiu? Az taki staroc?
Kupilam ten komputer bezposrednio ze strony Della, wtedy kosztowal 8 tys zl
i byl najbardziej wypasionym modelem. Moze oprocz tej karty, bo do Worda,
FrontPage i PhotoImpacta nie potrzebowalam wiecej.

> Nie polecam "takiej samej" bo jesli trzeba wymienić to po co na "starszy
> model" ?
> Jeśli chcesz tanio,

Widzisz, moj problem polega na tym, ze jak juz kupuje, to wole wybrac jeden
z najlepszych produktow, a chwilowo na droga karte nie mam kasy :-( Dlatego
wolalabym aby stal sie cud ;-)

pozdrawiam, magda