Re: Potrzebuje pilnie rady

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 16:23:39 MET DST

Dnia Tue, 17 Aug 2004 14:27:45 +0200, ::: Solana ::: napisał(a):

> Kupilam ten komputer bezposrednio ze strony Della, wtedy kosztowal 8 tys zl
> i byl najbardziej wypasionym modelem. Moze oprocz tej karty, bo do Worda,
> FrontPage i PhotoImpacta nie potrzebowalam wiecej.
Nie przejmuj sie :-) Niektorym nie miesci sie w glowie ze PCta mozna uzywac
do czegos innego niz grania :o) IMO Rage 128 choc nienajnowsza to wciaz
solidna pozycja do pracy biurowej/internetu/amatorskiej grafiki.

> Widzisz, moj problem polega na tym, ze jak juz kupuje, to wole wybrac jeden
> z najlepszych produktow, a chwilowo na droga karte nie mam kasy :-( Dlatego
> wolalabym aby stal sie cud ;-)

Jesli ten rage 128 jest na AGP (nie zintegrowany z plyta) to spokojnie za
ok 50 zl mozna kupic cos podobnego uzywanego, Jesli na plycie nie ma
natomiast AGP to niestety koszta rosna a i szansa znalezienia podobnej
karty jest znikoma.

Pozdrawiam
GLide