Re: Arctic

Autor: Przemek_Szrk <szarkiz_at_gazeta.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 14:19:09 MET DST

Użytkownik "niebieski" <news.krys.wytnij@to.poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:4121E22A.7050101@to.poczta.gazeta.pl...
> Kupiłem wentylator Arctic Pro2L 80x80mm z ręczną regulacją obrotów i nie
> jestem z niego zadowolony. W czasie pracy szum nie jest zbyt głośny, ale
> wyraźnie słychać jakieś brzęczenie. Nie wiem czy to jakis wadliwy
> egzemplarz, czy "ten typ tak ma". Mam na procesorze wentylator tej firmy
> i jest naprawdę bardzo cichy, więc jestem trochę zdziwiony.

to wada egzemplarza.
kupilem 3 wentyle arctica do budy.. co prawda nie 2L a 2TC,
ale problem jest ten sam. Jeden z nich lekko brzeczy.

Na szczescie jest to dzwiek ktory slychac tylko w sytuacji, gdy
w pokoju jest cicho, czyli kolo 1-2 w nocy a ja siedze tuz przy kompie,
a i wtedy musze sciszyc pozostale wentyle zeby wychwycic roznice w ich
pracy.
Niemniej jednak na 3 zakupione jeden faktycznie wydaje nieco inny dzwiek.

pozdr.
Przemek.