Re: Potrzebuje pilnie rady

Autor: MichaelData <michael_at_nospam.com>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 15:50:13 MET DST

"::: Solana :::" napisał(a) w wiadomości
> No dobra, a co masz na mysli piszac to w cudzyslowiu? Az taki staroc?

Bo nie jest "zła" jak pisałaś..do worda i excela wystarczy,
ale producent już jej nie produkuje.

> Kupilam ten komputer bezposrednio ze strony Della, wtedy kosztowal 8 tys
zl
> i byl najbardziej wypasionym modelem.

To chociaż podaj model, bo trudno coś doradzić "w ciemno".

> Widzisz, moj problem polega na tym, ze jak juz kupuje, to wole wybrac
jeden
> z najlepszych produktow, a chwilowo na droga karte nie mam kasy :-(
Dlatego
> wolalabym aby stal sie cud ;-)

Najlepszy produkt może być nieodpowiedni dla Twojej 3 letniej konfiguracji.
Dlatego nadal wolałbym, abyś podała model :).
Rozumiem problem i proponuję potraktować go jako naprawę,
a nie rozbudowę.
IMHO jesli chcesz już super tanio, to możesz zakupić używaną kartę np: S 3
4MB
na łączu PCI do w/w aplikacji Tobie wystarczy.

--
MichaelData