Re: Jaka plyta i zasilacz i cooler pod Bartona 2500+

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 09:59:25 MET DST

Proces Rafal Fabich <rfabich@wp.pl> zwrócił błąd:

> Wiadomo, ze do chlodzenia wodnego sie nie umywa ;)
> U siebie slysze w zasadzie tylko dysk, a mam otwarta obudowe. Wszystko imo
> zalezy od tego, jaki poziom szumu/halasu jest akceptowalny. Jesli faktycznie
> cisza ma byc "absolutna" to pozostaje chyba tylko water cooling.

No właśnie ja jestem chyba przeczulony. Pocieszam się tylko, że w innych
kompach jest głośniej. Nie słychać tego kiedy poziom tła jest wysoki, u
mnie w domu jest niski (jak sąsiad nie włączy głośnika niskotonowego). Na
watercooling nie zdecyduję się bo za często przestawiam komputer, zreszta
nawet wtedy jakiś wentyl jest potrzebny.

Pozdrawiam,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze