Re: LCD Belinea 101920 o pivot - jak ustawic ??

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 09:59:25 MET DST

Proces Wojciech Michalczuk <wmichal@nie-spamuj.gazeta.pl> zwrócił błąd:

> Co, że tak się wtrącę między wódkę a zakąskę, na panelach 17"/19" nie ma
> większego sensu. Panele dzielone 5:4 (1280x1024) są na tyle kwadratowe,
> że obrócenie panelu nie wpływa znacząco na komfort czytania "z kartki"
> (IMHO - czy ktoś potwierdzi?).

Ja tego nie potwierdzę. Jeśli chcesz położyć na monitorze kartkę A4 lub
legal w pionie, tak jak się czytuje większość dokumentów to po obrocie
mieści się bardzo ładnie. Nie nazwałbym też panelu o rozmiarach około 34cm
x 27cm (17") kwadratowym. :)

> A na monitorach z matrycą TN, o malutkich pionowych kątach widzenia,
> pivot IMHO nie nadaje się do użytku.

Właściwie to można znaleźć zastosowanie - podgląd rozłożenia elementów na
kartce A4 właśnie, przed wydrukiem. Zwykłe używanie, do czytania i
oglądania rzeczywiście jest uciążliwe.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze