Re: Jaka plyta i zasilacz i cooler pod Bartona 2500+

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 22:53:10 MET DST

"Rafal Fabich" <rfabich@wp.pl> wklepal

> Reszta Twojego posta wyglada mi na sprytna reklame...

he ???
Nie bardzo wiem co mialbym tu reklamowac, moze chodzi o newegg ?
Po prostu jestem w stanach, nie znam tutejszych sklepow internetowych, a
ten wyglada mi na powazny -- ma banery na powaznych stronach, na andatech
(xle napisalem, ale ni chce mi sie sprawdzac jak jest dobrze bo sie
spiesze) pisza w recenzjach "wlasnie otrzymalismy costam costam z newegg
to chyba moge temu sklepowi zaufac.
Jaki sens mial by reklama amerykanskiego sklepu na polskiej grupie?
michu