Re: Jaka plyta i zasilacz i cooler pod Bartona 2500+

Autor: Rafal Fabich <rfabich_at_wp.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 01:02:38 MET DST

Użytkownik "Saiko Kila" napisał ...

> No i się zdarza cały czas.

No wiec wlasnie, jak juz sam wspomniales, to moze byc cel reklamy. Ciesze
sie, ze sie zgadzamy. :)
IMO to dobry moment na zakonczenie tej jalowej i lekko zbaczajacej z tematu
dyskusji. Proponuje EOT.

> A ja stosuję najczęściej Spire i Arctica i Modecoma i Chiefteca, ale to
> wcale nie jest ciche... :(

Wiadomo, ze do chlodzenia wodnego sie nie umywa ;)
U siebie slysze w zasadzie tylko dysk, a mam otwarta obudowe. Wszystko imo
zalezy od tego, jaki poziom szumu/halasu jest akceptowalny. Jesli faktycznie
cisza ma byc "absolutna" to pozostaje chyba tylko water cooling.

Pozdrawiam
Rafal