Re: Jaka plyta i zasilacz i cooler pod Bartona 2500+

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 11:16:45 MET DST

Proces Rafal Fabich <rfabich@wp.pl> zwrócił błąd:
> Jasne, ale szczerze piszac nie jest dla mnie wazne czy jest to firma polska,
> amerykanska czy jakakolwiek inna i komu sprzedaje, nawet jesli jest to
> "Polonia amerykańska licznie uczęszczająca na grupę p.c.p.", co przeciez nie
> jest niemozliwe ;)

No i się zdarza cały czas.

> Fakt, ze ktos podaje dosc spora liste firm sprzedawanych przez jakis sklep,
> a pozniej podaje jego adres i zaprasza na strone, wyglada mi po prostu na
> reklame.

Sądząc z innych postów to nie jest reklama, nawet nie niezamawiana
informacja handlowa, raczej spis danych które mają pomóc w wyborze. Przy
czym faktycznie podanie tych firm jest nie za bardzo pomocne, bo rzeczony
sklep nie oferuje wszystkich produktów firm a tylko pewien wybór, dość
ograniczony.

> A juz na koniec, i zeby nie bylo calkiem OT: Bartona chlodze wentylatorem
> Arctic Cooling a zasilam pradem z Chieftec-a :)

A ja stosuję najczęściej Spire i Arctica i Modecoma i Chiefteca, ale to
wcale nie jest ciche... :(

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze