Re: Jaka plyta i zasilacz i cooler pod Bartona 2500+

Autor: Rafal Fabich <rfabich_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 08:57:10 MET DST

Użytkownik "Saiko Kila" napisał ...

> Hehe, ja zaś dawałem do zrozumienia, że ten prawdziwy sklep i tak nie
> sprzedaje do Polski, więc nie ma obaw. Chyba, że celem tej reklamy jest
> Polonia amerykańska licznie uczęszczająca na grupę p.c.p. ;)

Jasne, ale szczerze piszac nie jest dla mnie wazne czy jest to firma polska,
amerykanska czy jakakolwiek inna i komu sprzedaje, nawet jesli jest to
"Polonia amerykańska licznie uczęszczająca na grupę p.c.p.", co przeciez nie
jest niemozliwe ;)
Fakt, ze ktos podaje dosc spora liste firm sprzedawanych przez jakis sklep,
a pozniej podaje jego adres i zaprasza na strone, wyglada mi po prostu na
reklame.

A juz na koniec, i zeby nie bylo calkiem OT: Bartona chlodze wentylatorem
Arctic Cooling a zasilam pradem z Chieftec-a :)

Pozdrawiam,
Rafal