Re: Jaka drukarka? Proszę o poradę.

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 14:00:44 MET DST

Użytkownik "Seweryn" <mojeimie@o2.ie> napisał w wiadomości
news:cfknih$m96$1@news.onet.pl...

> Hmm. Dzięki. Mój największy problem to to, że wcześniej nie miałem żadnej
> drukarki i nie wiem nawet o co pytać. Najważniejsza jest jakość (drukuję
> kilka - kilkanaście stron tygodniowo - głównie tekst, więc może być wolna
> jak żółw). Ważna obsługa grubych "brystolowych" papierów no i jak
najwyższa
> rozdzielczość przy fotkach. Jednak prawdziwe zdjęcia (takie na wystawę) to
> drukuję w profesjonalnym labie. Ale namiastkę tego chciałbym też mieć w
> domku :-)

jak potrzebujesz druku najwyzszej jakosci fotek, to tez potrzebujesz
drukarki 2pl... ja sie wciaz upieram przy canonie... najtanszy canon z 2pl
to i455, ale nie ma oddzielnych pojemnikow z tuszem kolorowym (zreszta
zamienniki dostaniesz po 10zl, wiec to chyba maly problem), a z drukarek z
oddzielnymi zasobnikami i560 - stosunkowo drogi, ale ja jestem z tego
sprzetu superzadowolony.

przeczytaj sobie nt. i455 i troche o i560 w mojej odpowiedzi do watku 'Jaka
drukarka Canon?'