Pomocy

Autor: Adam <a33k_at_op.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 14:05:46 MET DST

witam jestem bez radny już mi się skończyły pomysły pisze już drugi raz na
ten sam temat , wybaczćie.Mam Procesor P4 2.8 HT Preskot płyte Asus
P4P800-E Deluxe 2x KVR400X64C3A/512 Grafike Hercules 9500 pro Dvd rom i
panel do odczytu kart pamięci + USB i FireWire. Mój problem polega na tym że
po włączenieniu kompa zatrzymuje się na sprawdzaniu ramu na 27 sekund po
czym uruchamia się normalnie. ram przekładałem z blue w black sloty ,
zmieniałem kości na inne, zmieniałem procka na innego. nawet już płyte
zreklamowałem na ponoć inny egzemplarz. Moje pomysły się wyczerpały , komp
ogólnie działa ok. ale myslałem na podstawie innych komputerów że ten
rozruch powinien trwać krucej (taki wypas). Bios myślę że mam skonfigurowany
ok. Posiadaczy podobnych zestawów prosze o namiary w celu wymiany uwag.