Re: Jaka drukarka? Proszę o poradę.

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 23:06:57 MET DST

Użytkownik "Jerry.J" <jerryjacobsNO.SPAM@NO.SPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cfj9dj$qhu$1@inews.gazeta.pl...

> Ja mam Epsona i średnio jestem zadowolony, radziłbym HP (najlepsze) lub
> Canon (bardzo przyzwoite ; oddzielne pojemniki!)

nie zgodze sie z toba, ze hp jest the best... wg mnie dobry hp, to bardzo
drogi hp, a odkad zaczeli oznaczac swoje drukarki atramentowe czterema
cyferkami (DJ xxxx), to wsrod tych drukarek pojawilo sie nadzwyczaj wiele
bubli... poza tym wraz z tymi drukarkami pojawily sie nowe zasobniki, ktore
drenuja kieszen wlasciciela lepiej jak PKN Orlen... ;)

ja kiedys moze i bym kupil hp, ale obecnie w stosunku do kosztow utrzymania
generowanych przez drukarke, tylko i wylacznie Canon...