Re: Jaka drukarka? Proszę o poradę.

Autor: Seweryn <mojeimie_at_o2.ie>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 11:55:39 MET DST

"Lukasz Ledochowski" :

> W Epsonie C86 i R200 są oddzielne i obie są tańsze od najtańszego
> Canona z oddzielnymi.

Hmm. Dzięki. Mój największy problem to to, że wcześniej nie miałem żadnej
drukarki i nie wiem nawet o co pytać. Najważniejsza jest jakość (drukuję
kilka - kilkanaście stron tygodniowo - głównie tekst, więc może być wolna
jak żółw). Ważna obsługa grubych "brystolowych" papierów no i jak najwyższa
rozdzielczość przy fotkach. Jednak prawdziwe zdjęcia (takie na wystawę) to
drukuję w profesjonalnym labie. Ale namiastkę tego chciałbym też mieć w
domku :-)

Pozdrawiam,
Seweryn