Re: chłodzenie wodne czy konwencjonalne co wybrać???

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 12:33:33 MET DST

"Pafnucy" <c-b@o2.pl> wrote in message
news:Xns953DC718D6919Pafnucy@pafnucy.jest.ok...

> Moim zdaniem w komputerze do zastosowań projektowych zdecydowanie
> lepiej nadaja się Air-Cooling. Przy chłodzeniu powietrzem można
> uzyskać bardzo dobre rezultaty, trzeba tylko włożyć trochę trudu w
> wybór właściwego sprzętu.

Przy projektowaniu, to chcesz miec spokuj i cisze, zeby sie
skoncentrowac, wiec AC odpada.

> Water-Cooling jest generalnie dla maniaków podkręcania i wydajności.

Ja uzywam WC, bo chce miec cisze i nie mam nic podkreconego, bo nie
potrzebuje wiekszej wydajnosci.

> Należy zdawać sobie sprawę że WC wymaga zabiegów konserwujących i
> właściwego użytkowania.

AC rowniez wymaga konserwacji i to znacznie czesciej - co ci da cichy
wentyl, jak lozysko zalepi sie kurzem i wypaczy, a potem wpadnie w
wibracje i po 3 miesiacach, albo po pol roku trzeba bedzie go wymienic.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl