Re: chłodzenie wodne czy konwencjonalne co wybra ć???

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 14:57:03 MET DST

"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in
news:411c9859@news.home.net.pl:

> Przy projektowaniu, to chcesz miec spokuj i cisze, zeby sie
> skoncentrowac, wiec AC odpada.

Ale dlaczego odpada? Pisałem o wyborze właściwego sprzętu nie bez powodu.
Obecnie dostepne jest dużo rodzajów AC o zaskakująco małym natężeniu
hałasu. W moim domowym komputerze jedyne wiatraki, które słychać to
wiatraki w zasilaczu. Reszty nie słychać w ogóle. Tak więc WC nic by mi nie
dało bo zasilacza nim nie schłodzę...

> Ja uzywam WC, bo chce miec cisze i nie mam nic podkreconego, bo nie
> potrzebuje wiekszej wydajnosci.

Jestem przekonany że przy AC uzyskał byś bez problemu podobne rezultaty.
Zalety WC można dostrzec dopiero przy bardzo "wyżyłowanych" konfiguracjach.

> AC rowniez wymaga konserwacji i to znacznie czesciej - co ci da cichy
> wentyl, jak lozysko zalepi sie kurzem i wypaczy, a potem wpadnie w
> wibracje i po 3 miesiacach, albo po pol roku trzeba bedzie go wymienic.

Heh... znam masę przypadków że do komputera nikt nie zagląda przez 3 lata i
wszystko działa ok:-) Mam pytanko - jak często kontrolujesz stan WC (czy
nie ma na przykład przecieków) w swoim komputerze?

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,