Re: Ati i TV-OUT

Autor: PiotrAS <piotras84_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 12:38:05 MET DST

JanuSz <jsep1@po[wywal_to]czta.onet.pl> napisał(a):

> Po pierwsze, starsze Radeony miały maksymalną rozdzielczość TV 800x600,
> nowsze (od 9000) 1024x768. Jeśli ustawisz więcej, będzie jakby "dziura",
> przez którą zaglądasz na cały pulpit.
> Po drugie, wszystkie ustawienia dla ATI są dostępne nie bezpośrednio w
> sterach, ale w uzupełniającej aplikacji ATI Control Panel, który musisz
> zainstalować po sterownikach. Dodaje ona dodatkowe zakładki w
> ustawieniach zaawansowanych, w których można ustawiać wszystko, co trzeba.

Karta nie jest taka stara bo jest to radek 9600 PRO ULTRA. A te dodatkowe
CONTROL PANEL mam zainstalowane bo dzieki nim moge przeciez dopiero wlaczyc
obraz na TV. Tyle,ze jak wlacze to i tak nie jest on zadowalajacy bo tak jak
napisalem jest panoramiczny.W momencie startu komputera zarowno jak i na
monitorze tak i na TV obraz jest ladny i jest na calym ekranie, a dopiero w
momencie startu systemu robi sie panoramiczny.