Re: problem z zasilaniem

Autor: biela <biela_CUTTHIS_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 23:15:19 MET DST

 Maciej wrote:
: Dioda 'Power' modemu USB Sagem F@st 800 (do neostrady) nie świeci się,
: jedynie czasami zamruga słabym światłem (druga kontrolka świeci o
: wiele silniej). Wniosek: albo modem jest zepsuty albo występuje jakiś
: problem z zasilaniem. Załóżmy drugą możliwość. Co można zrobić, żeby
: zwiększyć zasilanie USB? Czy ktoś wie jak rozwiązac ten problem?
: Mam Windows 98 SE. Czy problem z zasilaniem jest możliwy skorona port
: USB przypada 500 mA, a modem wymaga 400 mA?

Odlacz wszystkie urzadzenia od USB i podlacz tylko modem. Jeze dalej pwr nie
dziala sprawdz czy masz oszczedzanie energii. jezeli dalej nie dziala wymien
modem lub sprawdz go u znajomego na kompie (pwr powinien mu swiecic jezeli
modem dziala).