problem z zasilaniem

Autor: Maciej <maciub_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 16:38:04 MET DST

Dioda 'Power' modemu USB Sagem F@st 800 (do neostrady) nie świeci się,
jedynie czasami zamruga słabym światłem (druga kontrolka świeci o wiele
silniej). Wniosek: albo modem jest zepsuty albo występuje jakiś problem z
zasilaniem. Załóżmy drugą możliwość. Co można zrobić, żeby zwiększyć
zasilanie USB? Czy ktoś wie jak rozwiązac ten problem?
Mam Windows 98 SE. Czy problem z zasilaniem jest możliwy skorona port USB
przypada 500 mA, a modem wymaga 400 mA?