Re: Notebook do 4000 zł

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 23:18:24 MET DST

"Ryszard" <rc72@op.pl> wrote in message
news:0c9d.000016df.411bc629@newsgate.onet.pl...
> Witajcie!
>

> Koleżanka chce kupić jak w temacie. Do pracy. Programy biurowe plus
Internet. Chce na
> to wydać do 4000 zł. Co moglibyście zaproponować. Przejrzałem archiwa w
Internecie.
> Jest dużo tego ale nieaktualne. Proszę o propozycje użytkowników i
serwisantów.
> Trwały, z dobrym serwisem w razie ewentualnych uszkodzeń.

Z tańszych firm to polecam Toshibe, Acer albo California Acces.

W MediaMarkt była ostatnio przyzwoita (jak na tą cene) Toshiba

Można się też pokusić o lekko używany _prawdziwy sprzęt_ - tj. IBM, HP
Compaq, Dell

--
Pozdrawiam, Jerry.J
POLECAM!!! Sprzedam płyty głowne ABIT i MSI i inny stuff komputerowy..