Re: Warto robic Raida ?

Autor: leo <got_at_no.email>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 16:38:30 MET DST

On 2004-08-12 12:19, Sniper wrote:

> 2 dyski w strippingu to faktycznie większa prędkość, ale nie
> powinieneś się spodziewać, że wyniesie ona dokładnie 100%. W wielu
> przypadkach wzrost wydajności wynosi niewiele ponad 40%. Być może
> ten nowy Maxtor będzie niewiele wolniejszy, zwłaszcza jeśli
> podłączysz go do płyty obsługującej NCQ.
>
> Jeśli chodzi o awaryjność, to w przypadku strippingu wystarczy, że
> padnie 1 dysk i tracisz wszystko :(
>
> Ja bym chyba wolał 1 dysk.

widze ze sie na tym znasz wiec moze mi doradzisz

czy oplaca mi sie robic raid 0 2x WD raptor 36gb.

Pamieci niestety nie moge wiecej dolozyc - plyta asus a7v600-x
obsluguje tylko 1gb pc3200 (chyba ze inna mobo obsluguje
wiecej to moglbym ja wymienic np asus na kt880 ?)

komputera uzywam do 3d, postprodukcja gdzie zuzycie ramu siega
1gb RAM i ~2gb SWAPu. Przy renderingu mocno czyta z dysku

Backupy musze robic codziennie - mialbym dodatkowy dysk na to.