Re: dzwiek

Autor: jArJE <je_at_je.je>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 02:07:36 MET DST

Krzysztof Wolski napisał(a):

> jArJE napisał(a):
>

> Znasz takie pojęcie jak impedancja wyjściowa? Głośniki od kompa
> mają wbudowany wzmacniacz, a takie Unitry oczywiście nie. Więc nie
> dziw sie że prawie nic nie słychać. BTW, raczej nic nie spaliłeś,
> bo to wyjście. ale bez wzmacniacza nie da rady - tylko wtedy na
> line-out. Możesz spróbować ewentu podpiąć te duże do wyjścia na
> słuchawki, ale wątpię czy to coś da

Niezbyt mnie zrozumiales:) Tak juz bylo podlaczone ok. miesiaca i
dzialalo, jak bez wzmacniacza dobrze, tylko, ze od wczoraj jakos ten
dzwiek zmutowany leci ;) zero bassow i po za tym o calkiem innym
brzmieniu, natomiast gdy sa podlaczone sluchawki, a nie glosniki, to
dziala normalnie

--
jAr(at)irc.WYTNIJ-TO.pl
Athlon XP 2400+;768DDR333;SL-75DRV5;Radeon9000PRO;ST 80GB;DVD Lite-