Re: dzwiek

Autor: Krzysztof Wolski <cysio123_at_gumkamyszkainteria.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 19:36:02 MET DST

jArJE napisał(a):

> Tak jak to codzien robie, postanawiam wlaczyc sobie jakas muzyke,
> wlaczylem niby wszystko normalnie, ale jakos dzwiek nie ten sam byl..
> wszystko bylo tak slychac (przynajmniej mi sie to tak kojarzy) jakby
> ktos kamera nagrywal jakies miejsce gdzie byla muzyka i to ogladalo sie
> na telewizorze;))) poprostu dzwiek jest troche zmutowany, zazwyczaj w
> piosenkach glosow nie slychac, chyba ze jest to jakis elektroniczy czy
> cos takiego, zero bassow nic, nawet najmniejszego i nie wiem czym to
> moglo byc spowodowane :/ systemowo nic raczej nie kombinowalem, bo
> [...]

Znasz takie pojęcie jak impedancja wyjściowa? Głośniki od kompa mają
wbudowany wzmacniacz, a takie Unitry oczywiście nie. Więc nie dziw sie
że prawie nic nie słychać. BTW, raczej nic nie spaliłeś, bo to wyjście.
ale bez wzmacniacza nie da rady - tylko wtedy na line-out. Możesz
spróbować ewentu podpiąć te duże do wyjścia na słuchawki, ale wątpię czy
to coś da

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Taniec to zawracanie głowy nogami"