Problem z grafika

Autor: Tomek <seal__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 02:12:05 MET DST

Witam
Z 2 miesiace temu zakupilem AMd athlon 2500+ , MSI K7N2 Delta, 512 ram
kingstone i stara grafa GF4 440 MX asusa

I mam problem w dwoch grach( mi to nieprzeszkada bo niegram zaduzo ale tak z
ciekawosci)
Battle Field , Vietnam i Desert Storm , Desert Rats vs AK
, otuz po chwili w BF DS znikaja cale platy grafiki ze np ide w powietrzu, w
DR vs AK ,po 3-4- minutach ,postacie , obiekty zamieniaja sie w "krzaczki
bitmap" , albo pol planszy jest w czarno zielonym koloze , w BF
vietnam ,bitmapy nieznikaja ale nastepuje efekt slide show , i nie da rady
grac
Grafa jest Ok chociaz sie grzeje ale na innych kompach dziala dobrze
Kazda z kosci sprawdzilem i ten sam efekt , po zainstalowaniu nowych
steronikow jest troche lepiej ale nic nadzwyczajnego proble dale wystepuje

Czego to moze byc wina procesora plyty?
procek i tak ma dziwnie wysoka temperature podczas gry ok 60-65 stopni ,mowia
ze powinien byc ok 45 C( ale tego nie jestem pewien) wiatraczek i radiator
to przadna i wielka kobyla , i dwa wiatraczki ktore wyciagja cieple
powietrze , grafa tez ma oryginaly wiatraczek

, probowalem za nowych i starych sterownikach reinstalacja gier ani windy XP
nic nie daje
Ale na takic grach jak deus EX , halo, stalker pre alpha , boom3 beta ,
manhunt, jest wszystko ok

Z gory dziekuje za pomoc , Tomek