Re: XP 2600+

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 17:59:18 MET DST

Użytkownik "GLide" <glide@WYTNIJterramail.pl> napisał w wiadomości
news:uzu55xia0vs0$.k9mkt5vhuj6b.dlg@40tude.net...

> Od kiedy to przy strumieniowym przetwarzaniu danych (komresja audio/video)
> cache ma tak duze znaczenie?

to wez sobie celerona i P4 i zacznij kompresowac mp3...

> [...] Popatrz sobie po benchmarkach/porownaniach
> obu wesji procesora i dopiero wydawaj opinie.

nie jestem czlowiekiem, ktory goni za kazdym FPSem, bo mi to do szczescia
nie potrzebne... mi do szczescia jest potrzebny sprzet, ktory utrzyma
program graficzny, kilka aplikacji office'a i troche pobocznego softu i nie
stanie przy tym bokiem, mowiac: ok, to by chwilowo bylo na tyle...

> niestety teksty typu odczucia
> pracy sa troche niemiarodajne (zadbales chociaz aby reszta podzespolow
byla
> w tych kompach identyczne?).

czy roznica typu 'rozmiar dysku twardego' jest dla ciebie, az taka duza? ja
nie jestem osoba typu 'a teraz uzywamy OE', a caly czas u mnie jest
otwartych calkiem sporo programow... i jakos barton lepiej sobie z tym radzi
niz thorton...