Re: czy na poczatku pazdziernika beda jeszcze xp w sklepach?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 16:59:02 MET DST

rosi napisał:

> ok, przepraszam, moj blad

Wybaczam :)

> skomentowales czyjes zachowanie i zgeneralizowales to
> do wszystkich...

Nie _zgeneralizowałem_ tylko użyłem porównania wziętego z życia.
Ciebie nie przerażają dowcipy o Polakach? Mam wielu znajomych
którzy za granicą zostali potraktowani jak złodzieje tylko
dlatego, że są Polakami. Chyba nie powiesz, że takie opinie biorą
się tylko z powietrza?

> A w czym sa POLSKIE zasady lepsze od innych...

W tym, że tutaj obowiązuje zasada kultury wypowiedzi. Argument, że
"ten zwrot w usa jest stosunkowo potoczny i niezbyt obrazliwy"
mnie nie przekonuje. Tak samo można powiedzieć, że wśród polskiej
młodzieży równie powszechne są nasze rodzime wulgaryzmy. Nie
znaczy to wcale, że używa się ich w rozmowach z nieznajomymi,
nieprawdaż?

> wiem co jest w netykiecie...

Nie wiesz i nigdy jej nie czytałeś... :)

> jest tam tez napisane, ze stopki powinny zajmowac nie wiecej
> jak 2-3 linijki...

... co właśnie udowodniłeś tą wypowiedzią...

> twoja ma 5 wierszy

... a tu posłałeś się do trumny :)

> jak chcesz sie czegos czepiac to jest to banalnie proste...
> duzo trudniej jest umiescic konstruktywnego posta...

Poszukaj w archiwum moich wypowiedzi. Jak chcesz, podeślę ci na
priva nicki pod którymi wcześniej występowałem. Jak już znajdziesz
wszystkie, oddziel ziarno od plew, policz ile zostało tych
konstruktywnych a następnie pomyśl ile jeszcze lat musisz się
udzielać na grupach, żeby ich tyle wysłać... ;)

> gdyby ludzie czytali netykiete

:)))

> bo po co mam sie wysilac i pisac calym zdaniem jak moge dac
> komus do zrozumienia co o nim mysle jednym slowem... chamskie,
> ale skuteczne...

Tego nikt ci nie zabroni. Pomyśl tylko, co przez to osiągniesz?

P.S.
Powtórzę jeszcze raz: nie broń Kasi VPL. Jeśli starczyło jej
odwagi na swoją poprzednią wypowiedź, niech starczy jej na obronę
własnego zdania.

--
                        Pozdrawiam, Sniper