Re: czy na poczatku pazdziernika beda jeszcze xp w sklepach?

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 16:13:17 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:av32scrrnnyl.17eswghjk5jkg.dlg@40tude.net...

> Przeczytaj jeszcze raz cały wątek, zobacz kto się przyczepił i
> komu się oberawało, a potem skomentuj jeszcze raz, OK? :)

ok, przepraszam, moj blad, co nie zmienia faktu, ze skomentowales czyjes
zachowanie i zgeneralizowales to do wszystkich... to jak mowienie, ze skoro
ex-premier Miller jest cyniczny, to w takim razie wszyscy polacy sa
cyniczni... szkoda slow, bo w ten sposob obraziles cala druga najliczniejsza
nacje w usa...

> To polska grupa i polskie zasady!

A w czym sa POLSKIE zasady lepsze od innych... nawet netykieta nie jest
polska!!!

> Nie broń jej. Dla mnie zachowała
> się prostacko i tyle. Jeśli nie potrafi się wypowiadać
> kulturalnie, niech daruje sobie swoje prywatne animozje albo
> zmieni grupę na taką, w której takie wulgaryzmy są jedyną formą
> forsowania własnego zdania. Na tej grupie nie ma miejsca na takie
> zachowania. Poczytaj netykietę.

wiem co jest w netykiecie... jest tam tez napisane, ze stopki powinny
zajmowac nie wiecej jak 2-3 linijki... bo to przejaw kultury informacyjnej,
i co??? twoja ma 5 wierszy, a mase ludzi do kazdego posta przyczepia ogromny
konfig swojego kompa, jakby to bylo ich wielkie wiszace dildo... "patrz JA
mam, a ty moze nie!!!"... a ja tu akurat jestem, nie po to zeby sie chwalic
tym co mam, i poprawiac swoje ego, bo nie po to byla ta grupa stworzona...
w netykiecie jest tez ladnie sparafrazowane, ze "mowa jest srebrem, a
milczenie zlotem"... mam nadzieje, ze sie domyslasz o co mi chodzi...

jak chcesz sie czegos czepiac to jest to banalnie proste... duzo trudniej
jest umiescic konstruktywnego posta...

moj generalny komentarz jast taki, ze gdyby ludzie czytali netykiete, to
dziennie ta grupa by miala gdzies 1/2 postow mniej, bo kazdy musi wtracic
slowko typu "ja tez tak mam", 5 kolejnych osob musi pod posta podczepic NTG
z 10-ma linkami typu www.ntg.prv.pl, jakby jeden nie mogl podczepic NTG i
koniec... a jeszcze inni prowadza prywatna konwersacje na forum grupy... to
tez przejaw kultury... czy juz sie myle???

co do wulgaryzmow, to sa one i beda nieodlaczna czescia kazdego jezyka...
porozmawiaj sobie na ich temat z prof. Miodkiem... to ze ktos zareagowal
wulgaryzmem, wcale nie znaczy, ze jest skonczonym chamem... to znaczy tylko
tyle, ze chcial dosadnie dac komus do zrozumienia, zeby sie odczepil... tez
bym tak zrobil, bo po co mam sie wysilac i pisac calym zdaniem jak moge dac
komus do zrozumienia co o nim mysle jednym slowem... chamskie, ale
skuteczne...

pozdrowienia
rosi